Zachęcamy do lektury
Ze statystyk wynika, że blisko 25% młodzieży myśli o założeniu swojej własnej firmy. Te dane nie powinny być szokujące, gdyż młodzi Polacy mają fach w ręku i potrafią być przedsiębiorczy. Dlaczego jednak nie zakładają oni swoich firm? Odpowiedź jest bardzo prosta. Zwyczajnie się boją. Strach dotyczący założenia firmy dotyczy chyba każdego przedsiębiorcy. Jedni boją się odpowiedzialności, zaś drudzy potężnych pieniędzy potrzebnych do reklamy swojej firmy. W tym artykule porozmawiamy właśnie o reklamie i zastanowimy się, jaki jest najlepszy i zarazem najtańszy sposób reklamowania swojej firmy. Zachęcamy do lektury.
Reklama jest dźwignią handlu i na każdym kroku możemy usłyszeć takie stwierdzenie. Jest ono prawdziwe. Na internecie możecie znaleźć mnóstwo stron, gdzie rzekomi eksperci od reklamy tłumaczą, w jaką formę reklamy trzeba inwestować i jakie będą z tego korzyści. Niestety, ale większość takich stron internetowych oraz ich ekspertów kompletni nie ma racji, gdyż skuteczna reklama może być prawie darmowa. Nie liczy się to, jak droga będzie reklama, tylko jej skuteczność. Pewnie wszyscy Państwo kojarzycie ulotki reklamowe. Codziennie idąc do sklepu widzicie młodą osobę, która rozdaje przechodniom ulotki i Wy też nie raz dostaliście ten kawałek papieru do ręki. Jedni uważają taką formę reklamy za dobrą, inni zaś określają ją jako spam. Ile osób, tyle opinii. My osobiście uważamy, że ulotki już dawno przestały pełnić swoją rolę, gdyż na sto rozdanych ulotek, tylko jedna osoba zainteresuje się informacją w niej zawartą. Niestety, ale Polacy dzielą się na dwie grupy. Są Ci, którzy uważają, że reklama może być tylko telewizyjna lub ulotkowa, oraz te osoby, które twierdzą, że reklama ma być tylko i wyłącznie bardzo droga, bo wtedy jest skuteczna. Dobrze, o tym porozmawiamy na końcu. Reklama nie musi być droga, dlatego ludzie wybierają ulotki reklamowe. A co by było, gdybyśmy napisali Państwu, że obecnie najlepszym sposobem na reklamę będą cukierki reklamowe? Czy bylibyście zdziwieni naszymi słowami? Cukierki reklamowe to nic innego jak zwykłe słodycze, które są zapakowane w reklamowe papierki. Takie papierki może Wam wydrukować pierwsza lepsza firma i nie kosztuje to zbyt wiele. Efekt jest niesamowity. Jeśli tylko macie swoje logo oraz hasło reklamowe wraz z numerem telefonu na swoim papierku reklamowym, to teraz efekt reklamy będzie zależał od cukierka. Kiedy zamówicie dla siebie cukierki reklamowe, to wystarczy zlecić komuś pracę ich rozdania. Możecie Państwo zrobić to dokładnie tak samo, jak robią to ulotkarze. Wystarczy wyjść na ulicę i zwyczajnie rozdawać łakocie przypadkowo spotkanymi ludziom. Cukierki lubi każdy, dlatego możecie być pewni, że każdy przechodzeń na pewno ich skosztuje, lub schowa do kieszeni aby dać je swoim dzieciom. Cokolwiek by przechodzeń nie zrobił, na pewno przeczyta informację zawartą na opakowaniu cukierka i o to właśnie chodzi w reklamie. W przeciwieństwie do ulotek, które również mają taki zamiar, cukierki i słodycze reklamowe wręcz gwarantują zapoznanie się z treścią reklamową. Przecież nikt nie będzie wyrzucał cukierka do kosza. Na tym polega moc słodyczy reklamowych, które już od kilku miesięcy coraz bardziej zyskują na popularności w naszym kraju.
Dobra reklama, to przede wszystkim tania reklama i nie mamy co do tego wątpliwości. Nie musicie Państwo inwestować kto wie ilu pieniędzy w reklamę swojej strony internetowej czy firmy. Wiemy z doświadczenia, że droga kampania reklamowa jest przeznaczona głównie dla tych, co chcą sprzedać swój towar w kilka dni lub tygodni. Jeśli zainwestujecie w swoją reklamę mało pieniędzy i ta reklama będzie kontynuowana sukcesywnie przez kilka miesięcy, to na pewno odniesiecie sukces. Wiemy z doświadczenia, że ryzyko jest najlepszą motywacją dla każdego, dlatego powinniście Państwo zakładać swoje firmy lub jeśli je macie, to zdecydować się na słodycze reklamowe, bo skoro w Stanach Zjednoczonych przynoszą one sukces, to w Polsce nie będzie inaczej. Ze statystyk wynika, że miesięczna inwestycja na poziomie dwustu złotych spokojnie wystarczy do efektywnego reklamowania Waszych usług. Wracając do tematu dwóch typów ludzi. Napisaliśmy, że jedni uważają, że tylko reklama w telewizji będzie skuteczna. Owszem, reklama w telewizji będzie najskuteczniejsza, bo blisko 5 milionów Polaków codziennie ogląda reklamy i każda firma znajdzie wśród nich potencjalnego klienta. Niestety, ale koszt reklamy w telewizji przekracza 150 tysięcy złotych za jeden dzień emisji. Nikogo nie powinna interesować jedna emisja, bo to zdecydowanie za mało. W grę musiałoby wchodzić przynajmniej 10 – 20 dni reklamowania, a sama reklama musiałaby być bardzo dobra, co również jest niezwykle kosztowne. Jeśli nie macie Państwo w zamierzeniu zarabiać dziesiątki milionów złotych, to reklama w telewizji nie powinna Was interesować. O wiele lepsze będą słodycze reklamowe w formie cukierków z reklamą.