Torby Papierowej
Czas na ekologię!
Nie da się ukryć, że to właśnie firmy powinny pierwsze zrobić krok w stronę ekologicznych nawyków. Jeśli w swoich przedsiębiorstwach postawia tylko na torby papierowe z nadrukiem, to kliencie nie będą mieli zbyt wielkiego wyboru. Albo zakupią torbę ekologiczną wykonaną z papieru, albo po prostu nie będą mieli w co spakować swoich zakupów. Z pewnością wielu klientów może na początku okazywać lekkie oburzenie, że co to za sklep bez porządnych reklamówek. Jednak jeśli zdarzy się Wam spotkać taką osobę, warto jest wówczas opowiedzieć co nie co odnośnie ekologicznego systemu jaki postanowiliście wprowadzić w codzienne życie mieszkańców miejscowości w której działacie. Takie słowa z pewnością dadzą do myślenia każdemu klientowi i już po kilku minutach sam przyzna Wam rację i pochwali za tak wspaniałe posunięcie.
Niestety nie każdy jeszcze potrafi docenić wszystko to co nas otacza. Bardzo często zdarza się, że lekceważymy apele ekologów, którzy chcą uświadomić nam jak wielkie zagrożenie dla życia stwarzamy, nie chcąc przestawić się na ekologiczny tryb życia. Jeśli będzie tak dalej, to z całą pewnością sami doprowadzimy do tego, że nasz świat będzie brudnym, brzydkim i słabo zaludnionym miejscem. Niestety dzisiaj nie zwracamy na to uwagi, co jest niestety wielkim błędem. Wystarczy zacząć od tych niewielkich rzeczy, takich jak chociażby właśnie torby z papieru. Jako przedsiębiorca powinieneś zainteresować się tym tematem, nawet jeśli prowadzisz sprzedaż wysyłkową. To wspaniały sposób, aby sprawdzić jakie torby papierowe producent może Ci zaoferować. Ceny nie są wcale wysokie, wręcz porównywalne do zwykłych reklamówek. Zatem zmiana taka wyjdzie każdemu na dobre. Sami klienci docenią starania ze strony firmy, która zamiast przysyłać towary w zwykłych, plastikowych reklamówkach dostarcza je zapakowane w ekologiczne torby wykonane z papieru. Warto jest nadmienić, że takie torby papierowe, po zużyciu jeśli będą poddane recyklingu, trafią po przeróbce z powrotem do obiegu. W ten sposób nic się w naturze nie niszczy, a dodatkowym ich atutem jest niewątpliwie fakt, iż zawierają reklamę firmy. Jeśli chodzi o reklamę, to z pewnością jest ona bardziej widoczna niż ta drukowana na jednorazówkach foliowych. Ze względu na to, że papierowe torby reklamowe z nadrukiem nie są przeźroczyste, doskonale przedstawiają grafikę oraz napis firmowy. Ponadto niezależnie od tego co w nie spakujemy, torebka z papieru zawsze będzie miała eleganckie ułożenie, przez co reklama również jest lepiej widoczna. Nie dziwne więc, że coraz częściej możemy takie papierowe torby spotkać zarówno u przechodniów na mieście jak i w sklepach, nie tylko z ciuchami czy butami, ale także i spożywczych czy perfumeriach.
Czy wiecie Państwo o tym, że idąc z papierową torebką pełną zakupów możecie komuś zrobić dobrą reklamę? Jeśli nie zdajecie sobie z tego sprawy, to powinniście koniecznie zainteresować się tym tematem. Marketing z dnia na dzień rozwija się coraz bardziej i wiele osób dbających o PR swoich kontrahentów doszło do wniosku, że robiąc im reklamę na torbie papierowej mogą zarobić sporo pieniędzy. Tak samo uważamy my, a skoro zajmujemy się reklamą od wielu lat, to warto zainteresować się tym, co mamy do powiedzenia. Tematem naszej witryny jest reklama, ale taka prosta i skuteczna. Czy istnieje coś takiego jak prosta i skuteczna reklama? Tak, a dodatkowo może być też tania. Torby papierowe to dzisiaj absolutny hit jeśli chodzi o reklamę i przyjrzyjmy się im przez dłuższą chwilę. Wiemy z doświadczenia, że bardzo wiele osób uważa, iż reklama powinna być droga. Ale czy jest sens wydawać setki tysięcy złotych na spoty reklamowe w telewizji, kiedy torby papierowe mogą nam zagwarantować podobny efekt? No właśnie. Nie ma sensu inwestować zbyt wielu pieniędzy w coś, co niekoniecznie musi zadziałać jak trzeba. Torby reklamowe to historia na wiele książek. Sprawdzają się one w wielu krajach na świecie i będą skuteczne jeszcze przez wiele lat. Czego potrzebujemy, aby wystartować z taką reklamą? Przede wszystkim potrzebujemy projektu graficznego na naszą torbę reklamową. Koszt wykonania takiego projektu jest bardzo niski, dlatego wydaje się to bardzo dobrym rozwiązaniem. Mnóstwo osób jest zdania, że ulotki reklamowe też są ciekawe. Jeśli porównać skuteczność ulotek do skuteczności toreb papierowych, to wyniki powinny pojawiać się same – torby są o wiele bardziej skuteczne i każdy to poświadczy. Jeśli jesteście początkującymi przedsiębiorcami, lub bardziej doświadczonymi biznesmenami to wiecie, że reklama jest dźwignią handlu. Nie da się wypromować produktu nie pokazując go nikomu. Pamiętajcie, że widoczność ma znaczenie i każda forma umieszczenia loga lub reklamy na jakimkolwiek produkcie / reklamówce / torebce zawsze znajdzie odzew. Istotnym jest fakt, że torby papierowe z nadrukiem charakteryzują się lekkością oraz łatwopalnością. Co ma jedno do drugiego, a w konsekwencji do reklamy? No właśnie. Zastanówmy się nad tym, dlaczego wielu producentów toreb reklamowych umieszcza na nich małe draski do odpalania zapałek. Robi się to tylko w jednym celu, aby umieścić reklamę w dużym formacie obok tej draski. Zanim ktoś rozpali papierem w kominku, to dokładnie zapozna się z reklamą na niej zawartą. Majstersztyk marketingowy. Torby papierowe z nadrukiem zyskują coraz większą popularność i już za kilka lat będą bardzo powszechne. Skoro już dzisiaj ta forma reklamy zyskuje coraz większe uznanie, to czemu nie zainteresować się nią za w czasu, zanim stanie się powszechna? Jeśli dopiero rozkręcacie swój biznes, to ta forma reklamy będzie dla Was absolutnym strzałem w dziesiątkę.
Mistrzowie marketingu są zdania, że proste formy przekazu bywają znakomite, ale podstęp jest jeszcze lepszy. To pewnie dlatego większość toreb papierowych posiada narysowaną draskę do podpalania. Papier jest świetnym materiałem do palenia w piecu lub kominku, ale po co rysować na nim draskę? Pewnie dlatego, żeby reklama była jeszcze bardziej widoczna. To się nazywa chwyt marketingowy, który działa już od wielu lat i działał będzie nadal Bardzo istotny jest fakt, że statystycznie rzecz biorąc torby z nadrukiem są dużo bardziej skuteczne od reklamy w telewizji, a do tego niezwykle tanie. Jeśli koszt jednego spotu telewizyjnego kosztuje około 50 tysięcy złotych i ogląda go średnio milion Polaków, to zakup 10 000 toreb reklamowych da nam gwarancję, że reklama zostanie zauważona przez przynajmniej 100 – 200 tysięcy osób. Telewizja jest ogólnokrajowa, zaś punkty gdzie można dostać torbę papierową tylko regionalna. To jest właśnie moc reklamy. Niestety, ale do niedawna Polska była krajem bardzo zamkniętym na nowości ze Stanów Zjednoczonych. Przypomnijcie sobie oglądane do niedawna filmy amerykańskie i odpowiedzcie sobie na pytanie, czy widzieliście kiedykolwiek w Polsce takie torby z nadrukiem jak na filmach w USA? Zapewne takich torebek nie widzieliście, dlatego podwójnie cieszy nas fakt, że ktoś w końcu postanowił zainteresować się tym tematem i wprowadzić do Polski ten bardzo praktyczny produkt. Nie ma sensu nosić reklamówek z plastiku, które rozkładają się średnio … kilkaset lat. Torba z papieru jest bardzo ekologiczna, można nią rozpalać w piecu a dodatkowo kosztuje bardzo mało pieniędzy. Istotny jest fakt, że coraz więcej firm zaczyna się zajmować produkowaniem takich materiałów reklamowych. To musi świadczyć o skuteczności oraz zapotrzebowania rynku. Każdy torby papierowe producent wie, że reklama w prostej postaci daje najlepsze efekty. Różnego rodzaju ulotki, billboardy lub tablice informacyjne mogą przynieść naprawdę sporo klientów. Pewnie większość z Waszych znajomych, którzy zdecydowali się otworzyć działalność gospodarczą jest zdania, że muszą kupić ulotki i je rozdać. Wiadomo, że same ulotki nie są tak skuteczne jak torby z papieru, ale to wszystko ma związek ze statystykami. Przyjrzymy się, jak torby reklamowe z nadrukiem robią furorę w stolicy. To właśnie tam w większości sklepów możecie dostać za darmo papierowe torby. Statystycznie rzecz biorąc każdy mieszkaniec stolicy przynajmniej raz dziennie ma kontakt z taką formą reklamy. Na 100 toreb blisko 90 jest zauważanych przez ludzi obcych, którzy przyglądają się logu oraz hasłom marketingowym. Wniosek? Ta reklama działa i to bardzo dobrze.
Kilka zdań podsumowania. Reklama jest dźwignią handlu. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Wiadomym jest fakt, że reklama powinna być bardzo skuteczna. Tylko w ten sposób znajdziemy dla siebie klientów oraz koniec końców uda nam się sprzedać jakiś produkt. Pewnie Państwo myślicie, że skuteczna reklama jest bardzo droga, choć w rzeczywistości tak nie jest. Wystarczy wydać zaledwie kilkaset złotych aby otrzymać coś ciekawego, skutecznego i wiarygodnego. Z doświadczenia wiemy, że wszelkiego rodzaju kampanie mailingowe, lub nawet kupowanie bannerów na aukcjach internetowych nie będzie tak skuteczne, jak proste torby z papieru. Jeśli nam nie wierzycie, to poczytajcie opinie na temat tej raklamy w sieci. Znajdziecie same pozytywne informacje. Warte uwagi jest również to, że młodzi przedsiębiorcy będą mieli lepszy start dzięki reklamie na torebkach. Wiele firm oferuje im bowiem zniżki. Zainteresowanych zachęcamy do przeglądania naszego serwisu.
Decydując się na zakup prezentu, nie możemy również zapominać o jego stosownym opakowaniu. Coraz więcej przedsiębiorców oferujących ciekawe prezenty, zupełnie bezpłatnie wręcza nam także piękne torby papierowe. Nie byłoby w tym nic ciekawego, gdyby nie fakt, że większość z nich posiada nadruk w postaci logotypu firmy, w której kupiliśmy upominek. O ile zakup jest na przykład od jubilera, to nazwa ta nie będzie stanowiła raczej wielkiego problemu, ale sporo osób lubi zachować tajemnicę skąd i za ile dany podarunek został zakupiony. Dlatego też decydują się na zupełnie zwykłe torebki lub papier ozdobny. Ale czy na prawdę jest coś złego w zapakowaniu upominków w torbę z nadrukiem firmowym? Nie wydaje mi się. Wszystko oczywiście zależy od gustów, ale naturalnie takie torebki są bardzo estetyczne, a jeśli chodzi o te ozdobne, to nazwa firmy jest ciekawie umiejscowiona, tak że wygląda to jak część ozdób widocznych na opakowaniu. Tak czy siak, każdy ma inny gust i jednemu mogą się one podobać, a innemu nie. Jedno jest pewne, spełniają swoją rolę znakomicie!
Torba z papieru czy z plastiku?
Równie często robiąc zakupy, na przykład w sklepie odzieżowym otrzymujemy zupełnie bezpłatnie wielką torbę plastikową z ogromnym logotypem firmy. Jest to dla nich wielka reklama, bo po wyjściu ze sklepu będziesz ich reklamować niosąc swoje nowo zakupione ciuszki w wielkiej torbie. Zapewne nie raz zdarzyło się Wam zakupić zwykłą bluzeczkę, która zapakowana została w torbę wielkich rozmiarów. Zastanawialiście się wówczas dlaczego? Pewnie nie, ale odpowiedź jest na prawdę prosta. Otóż nie ważne jak dużo masz zakupów, jeśli torba jest odpowiednio wielka to potrafi zwrócić uwagę przechodniów, a i reklama na niej umieszczona jest wówczas bardziej widoczna. Jednak jeśli zapakowalibyśmy te zakupy w torbę papierową, z całą pewnością reklama byłaby jeszcze bardziej wyraźna. Dlaczego? Pewnie nie jednokrotnie zdarzyło się wam spakować zakupy w torbę z plastiku, która zmienia kształt wedle ilości spakowanych do niej rzeczy. W ten sam sposób zniekształca się też logo umieszczone na reklamówce, które nie jest wystarczająco czytelne dla przechodniów, przez co reklama nie jest dobrze odbierana i zwykle ignorowana przez inne osoby. A jak wygląda sprawa w przypadku spakowania zakupów w torby papierowe z nadrukiem? Zdecydowanie lepiej! Otóż nieważne ile rzeczy w nią spakuje, torba ta ma specjalne dno, które podtrzymuje jej pierwotny kształt, w ten sposób reklama na niej umieszczona będzie zawsze lepiej widoczna i czytelna dla innych przechodniów. Dlatego własnie warto jest zamienić zwykłe reklamówki na torby reklamowe wykonane z papieru.
Idąc na zakupy i kupując reklamówkę w sklepie możecie zapewnić kilku firmom klientów. Jak to możliwe? Na to oraz inne pytania można odpowiedzieć przy użyciu jednego hasła – torby papierowe. Pewnie większość z Was doskonale wie, czym jest torba papierowa na zakupy. Idziecie sobie elegancko do sklepu i robicie zakupy. Następnie wkładacie je do torebki wykonanej z papieru i udajecie się na parking, gdzie wrzucacie swoje zakupy do samochodu. Możecie tego nie zauważyć, ale na większości torebek znajduje się reklama jakiejś firmy lub usługi. W domu rozpakowujecie swoje zakupy i widzicie wielkie logo firmy z chwytliwym hasłem marketingowym. Możliwe, że skorzystacie z ich usług. W ten właśnie sposób robi się dzisiaj reklamę i tym zajmuje się nasz serwis internetowy.
Torby reklamowe nie są żadną nowością, bowiem są znane od wielu, wielu lat. Możliwe, że w naszym kraju przyjmowały się bardzo wolno, ale przykładowo we Francji oraz oczywiście Niemczech już od dawna korzysta się z nich celem zrobienia sobie reklamy. Skoro coś dobrze działa, to oczywiście musiało przyjechać też do Polski. Torba papierowa to nie jest zwykła siatka na zakupy. Wiele firm postanowiło zainwestować pieniądze w produkcję takich toreb, na których znajduje się reklama. Często jest to zwykłe logo firmy, a jeszcze częściej jakieś hasło reklamowe. Ze statystyk jasno wynika, że większość osób decydujących się na zamieszczenie swojej reklamy na torbie szybko się do tego przekonuje. Takie bardziej poufne statystyki mówią, że na 10 000 wyprodukowanych torebek reklamowych, aż 5000 z nich zostanie zauważonych przez przynajmniej 25 000 osób. Jaki z tego wniosek? Zamieszczenie reklamy na torebce papierowej gwarantuje jej widoczność. Torby papierowe z nadrukiem są dostępne w sprzedaży poprzez sieć internetową. Bardzo wiele firm zajmuje się ich udoskonalaniem. Niektóre nawet doszły do tego, aby umieszczać na nich specjalne czarne draski do podpalania, bo w ten sposób można zachęcić klienta do palenia papierem w kominku, a wiecie co znajduje się po kreską do podpalania? Oczywiście, że reklama.